Voorpret - Reisverslag uit Ngaria’ura, Solomon Eilanden van Nathalie Rozema - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Ngaria’ura, Solomon Eilanden van Nathalie Rozema - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Augustus 2017 | Solomon Eilanden, Ngaria’ura

Nog 1 dagje slapen en dan gaat het toch echt beginnen en gaat onze trip naar Thailand van start!
Wat eerst zo ver weg leek is gaat eindelijk gebeuren.
Kim heeft natuurlijk al e.e.a. van de wereld gezien maar voor mij wordt het de eerste verre reis.
De kinderen zijn volgens mij nog met hun hoofd bij de Kermis hier in Venray.
Ik ben dan ook heel benieuwd naar die lange vliegreis. We laten het maar over ons heen komen...
Morgen in alle vroegte vertrekken we naar Frankfurt airport en vliegen om 10.30 uur naar Muscat (aankomst 19.15 uur).
Twee uurtjes benen strekken...
Daarna vliegen we om 21.15 uur naar Bangkok en komen om 6.20 uur aan (lokale tijd 11.20 uur).
Daar staat onze gids ons op te wachten en brengt ons naar het hotel om ons even op te frissen.
Wat een luxe! Altijd al zo'n mannetje willen zien staan met m'n naam op zo'n bordje (of die van Kim) :D
Dan volgt de  eerste dag van ons programma, een fiets & kano tocht door Bangkok. Waarschijnlijk zijn we daarna helemaal gebroken na die lange vlucht, activiteit en allerlei indrukken haha..
En nu koffers pakken...
Liefs Nat x

• 06 Augustus 2017 - 09:09

Je Zusje:

Wat superleuk om je zo te kunnen volgen. Het gaat een fantastische reis worden! Veel liefs, Lin

• 06 Augustus 2017 - 12:21

Frans&Angela:

Geniet van jullie roadtrip samen !
    Ps: Het eten schijnt daar subliem te zijn "pad pak ruammit kai"

Groetjes, Frans, Angela en de jongens.

• 06 Augustus 2017 - 18:36

Linda:

Geniet en have fun! Xx

• 06 Augustus 2017 - 18:56

Stijn:

Heel veel plezier en geniet ervan, en natuurlijk weer veilig thuis komen.
    Veel liefs Stijn Martine Pim en Rens

• 06 Augustus 2017 - 18:56

Stijn:

Heel veel plezier en geniet ervan, en natuurlijk weer veilig thuis komen.
    Veel liefs Stijn Martine Pim en Rens

• 06 Augustus 2017 - 22:05

Marjana :

Goede en veilige reis heel veel genieten en ontspannen het is jullie gegund

• 08 Augustus 2017 - 10:53

Melanie:

Hoi allemaal, superleuk om dit zo te kunnen volgen!! Liefs van ons uit Rotterdam XXXX

• 08 Augustus 2017 - 11:43

Omama:

Poeh poeh wat hebben jullie het zwaar. Echt vervelend zo'n vakantie:)

Om jaloers op te zijn.... geniet er maar lekker van. Ik hou van jullie.