Bangkok - dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Rozema - WaarBenJij.nu Bangkok - dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Rozema - WaarBenJij.nu

Bangkok - dag 2

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Vanochtend zijn we de dag gestart met een lekker hotel ontbijtje. In het restaurant kwam ik een stel uit Venray tegen, dat was even vreemd om die mensen precies daar op hetzelfde tijdstip te treffen :D
Daarna zijn we opgehaald met 2 tuk tuk's (een leuke manier om de stad te ontdekken) om een bezoekje te brengen aan de Grand Palace inclusief Boeddha van 46 meter lang, zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen!
Terwijl we op weg waren naar het restaurant om te gaan lunchen zijn we door de fruit en vegetable market gewandeld. Niet meer normaal hoeveel voedsel en bloemen hier verkocht worden en dat 24/7....
Na lunch hebben we Chinatown bezocht, chaos! Maar zo leuk om hier te zijn :)
Als laatste een rondvaart door de klongs met de longtailboot waar je onderweg de bewoners lekker ziet koken, vissen of de was doen.
We hebben ook nog brood gevoerd aan de 'catfish' die er zitten in de klongs. Ze eten bijna uit je hand:)
Daarna een overstap op een andere boot.
Laatste stukje gelopen naar het hotel. Onderweg kwamen we langs een middelbare school.
De meiden waren nogal onder de indruk van Kim (met zijn net aangeschafte rieten Thailand cowboyhoed:)
Dus Kim moest eraan geloven en ging met ze op de foto!
Even een stop in het hotel gedaan tussendoor en savonds naar een Muy- Thai (kickbox) gevecht geweest. Nu weer tijd om te gaan slapen. Morgenvroeg worden we om 6.30 opgehaald en gaan we naar de River Kwai....

Tags: Bangkok