Dag 11 Surrathani - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Nathalie Rozema - WaarBenJij.nu Dag 11 Surrathani - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Nathalie Rozema - WaarBenJij.nu

Dag 11 Surrathani

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Augustus 2017 | Thailand, Chiang Rai

Dag 11 naar Surrathani
Vannacht ging de wekker om 4.15...
5.00 werden we opgehaald en gebracht naar het airport in Chiang Mai.
Na een vlucht van 2 uurtjes kwamen we aan in Surrathani.
Erg mooi resort hier, met het mooiste uitzicht tot nu toe en fleurige gele huisjes tussen mooie tropische bomen en planten.
Om 14.00 bracht de chauffeur ons naar de rivier voor 'Tubing'.
Erg leuk om met een rubberband ruim 1 uur de rivier af te dwalen:))
Kim en Delano zaten wat te stoeien onderweg en Manisha liet zich sturen door de gids...en ik....was de fotograaf;)
(Had zo'n waterdicht telefoon hoesje  gekocht, ideaal nu!!)
De omgeving bij de rivier is echt prachtig!
Ik had nooit gedacht dit ooit te gaan doen. Ben als de dood bang hier voor krokodillen en slangen. Maar de gids vertelde me dat hier absoluut geen krokodillen zitten en de slangen gaan alleen snachts het water in....
Okay, hij gaat zelf ook mee dacht ik:D
Wat ik wel onderweg zag was een aapje dat slingerde tussen de bamboe takken!
Daarna werden we weer terug gebracht naar het resort.
Eventjes time to relax.....heerlijk♡
Later een hapje gegeten (met het geluid van een relax gitaarmuziekje, krekeltjes en gekko's met een vleermuisje dwarrelend boven ons) spelletjes gedaan tijdens een hele mooie zonsondergang....







  • 19 Augustus 2017 - 09:12

    Maureen:

    Prachtig hoe jij alles verwoord. Wat een mooi avontuur maken jullie mee, een reis om nooit te vergeten. Ik ben ook benieuwd waar jullie volgende reis naar toe gaat

  • 19 Augustus 2017 - 15:41

    Nathalie Rozema:

    Ik ook Maureen

Tags: Tubing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Rai

Thailand 7 t/m 25 Augustus 2017

Een 18 daags avontuur door Thailand!

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2017

Home sweet home♡

24 Augustus 2017

Dag 15 & 16 Krabi en terugreis

22 Augustus 2017

Dag 15 Krabi

21 Augustus 2017

Dag 14 Krabi

20 Augustus 2017

Dag 13 in Krabi
Nathalie

....

Actief sinds 28 Juli 2017
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 8973

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

07 Augustus 2017 - 25 Augustus 2017

Thailand 7 t/m 25 Augustus 2017

Landen bezocht: